Klasa druga poznaje tajniki teatru
Klasa druga poznawała tajniki teatru. Dowiedzieliśmy się kto pracuje w teatrze, jakie rodzaje lalek można spotkać w teatrze lalek a nawet uczestniczyliśmy w przedstawieniu teatralnym. Na zakończenie zajęć o teatrze każdy mógł stworzyć swoją pacynkę. Zabawa była wspaniała.
Wspólne kolędowanie z Klubem Seniora
Na zaproszenie Klubu Seniora klasy I-III udały się do kościoła gdzie razem kolędowaliśmy. Po wspólnym śpiewaniu, czekała na nas niespodzianka - pani Gabriela Ciecior zabrała nas na chór, gdzie poznaliśmy tajniki działania organów i każdy mógł zagrać na tym pięknym instrumencie. Bardzo DZIĘKUJEMY za zaproszenie .
Wycieczka klasy 4 i 6 do Gliwic
2 lutego klasa 4 i 6 udały się na wycieczkę do Gliwic. Pierwszym punktem programu było zwiedzenie wystawy Kolejkowo. Zobaczyliśmy miasto z piernika wykonane z 1,5 tony korzennego ciasta oraz najciekawsze miejsca na Śląsku w pomniejszonym świecie, gdzie dzień traw 9 minut, a noc 4 minuty. Następnie udaliśmy się do Funzeum. Dowiedzieliśmy się o znaczeniu kolorów oraz z połączenia jakich barw powstają.
Cukierku, ty łobuzie
Klasa druga omawiała lekturę pod tytułem "Cukierku, ty łobuzie" Waldemara Cichonia. Książka była bardzo interesująca, przygody kotka bardzo ciekawe i udało nam się zamknąć ją w pudełku.
Pudełka w wykonaniu uczniów klasy 5
Drewniane patyczki to świetna baza do różnych prac plastycznych. Uczniowie klasy 5 na zajęciach techniki wykonali pudełko ze szpatułek. Każdy uczeń ozdobił pudełko własnym projektem.
Jasełka w Klubie Seniora
10 stycznia w Klubie Seniora w Chrząstowicach klasa 3 gościła na przedstawieniu jasełkowym przygotowanym przez uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu. Sceny opowiadające o okolicznościach narodzin Jezusa były przeplatane radosnymi piosenkami świątecznymi oraz pastorałkami. Trzecioklasiści razem z seniorami z radością i zaciekawieniem przypatrywali się występującym uczniom.
W świecie stawonogów
Uczniowie klasy 6 na lekcjach biologii wykonywali trójwymiarowy model anatomiczny wybranego stawonoga ukazując charakterystyczne cechy jego budowy. W ten sposób uczniowie mogli dokładnie prześledzić położenie i wygląd najważniejszych elementów budowy poznanej grupy bezkręgowców.