06Klasy 6-8 wybrały się na wycieczkę w jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce.

Dzień pierwszy minął nam na poznawaniu zakopiańskiej architektury i zabudowań, zwiedzeniu Cmentarza na Pęksowym Brzyzku, gdzie pochowani są tacy zasłużeni i znani Polacy jak Tytus Chałubiński czy Kornel Makuszyński. Po odpoczynku na Krupowkach, udaliśmy się do Izby Regionalnej, gdzie góral z krwi i kości opowiadał i śpiewał o zwyczajach, tradycjach, ubiorach tamtejszego regionu. Końcówkę dnia spędziliśmy na boiskach sportowych, odpoczywając i grając w różne gry.

• 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Drugi dzień tatrzańskiej wyprawy rozpoczął się od 16 km spaceru w Dolinie Kościeliskiej. Rewelacyjna pogoda sprzyjała wędrówce do schroniska. W drodze powrotnej skosztowalismy pysznych i ciepłych oscypków prosto z bacówki. Wieczorem czekały na nas kiełbaski i góralska dyskoteka w szałasie. Zapełnilismy też, zgodnie z tradycją, wszystkie boiska w hotelu.

• 08

Trzeci, i zarazem ostatni dzień zakopiańskiej przygody, zaczęliśmy od wjazdu na Gubałówkę, która oferuje widok na całą panoramę Tatr. Po spacerze po Krupówkach, udaliśmy się do Centrum Edukacji Przyrodniczej TPN, by posłuchać prelekcji na temat Tatr, wyjątkowości zamieszkującej ją fauny i flory, odpowiedniego zachowania w górach wobec zwierząt. Bardzo, bardzo zmęczeni, ale w świetnych nastrojach wróciliśmy do domu